Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

понеделник, декември 27, 2004

Edna vesela Nedelq ve4er

Kogato si na rabota 12 4asa se 4uvstva6 skapan...pri vsi4ki polojeniq i togava pose6teniqte ot obi4ani ot teb hora sa edno mnogo priqtno razvedrqvane.I taka purvo mina edna sladurana s koqta prekarvame mnogo vreme v bubrene za vsqkakvi gluposti,tq e "samo sedmi klas"i me smqta za kaka,ne6to koeto mnogo me pla6e6e v na4aloto ,no po4vam da se zamislqm ,4e moje bi naistina ima pravo,no kakto i da e .Posle polu4ih obajdane ot ico s koeto me mole6e da ne qm ni6to.Dosta me iznenada.Posledva gosti ot marta,nedqlko i martin ,koito mi podariha neveroqtno 6areni i topli 4orapi za koieto mnogo im blagodarq.Posle se poqvi i Ico i mi donese gubi,ne ne ot onezi vul6ebnite,a gubi ot kitajskiq magazin i s nego se omazahme mnogo stabilno v bukvalniq smisul :) a predi tova edni mladeji se zaribiha s talon4eta i me 4erpiha beks4e,za6toto sum im nosela kusmet :) a posle kogata pak bqh sam i bqh izpadnala v edno takova mra4no nastroenie se poqvi hump i ot tuk ve4e znae6 :) t.e samo ti go 4ete6 tova taka 4e nqma da obqsnqvam.Izkarah si naistina mnogo priqtno za koeto ti blagodarq :) imah nujda ,naistina...