Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, декември 14, 2004

6

Tva mai e edinstvenoto hubavo ne6to koeto mi se slu4i tezi dni.Imam 6 na izpita po filosofiq ne sum prepisvala,no i ne bqh u4ila ,prosto prepodavatelkata mi se kefi 4e se interesuvam ot tezi ne6ta.I tova mi hodene v Svi6tov be6e pulno s emocii.Takiva emocii,koito ne moga d aopredelq nito kato polojitelni,nito kato otricatelni.Imam use6taneto 4e gledam jivota si ot strani,no 4e nqkoi drug e rejisjora i toy mi kazva kakvo trqva da pravq.IA opredeleno ne me kara da pravq hubavi ne6ta.Gluposti,samo tova e .Jivotut mi v momenta e edna glupost ,a o6te po-glupavoto e 4e go kazvam i 4e go mislq.Opletoh se.Iskam da mi se slu4i ne6to krazivo,ne6to koeto da ne se razru6i burzo kato pqsu4en zamuk...