Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

неделя, октомври 10, 2004

3 )

6te po4na kakto pove4eto blogove ...az ne sum pisala ot mnogo otodavana a tolkova mnogo neta se slu4iha :)vsu6tnost pravih opit da pi6a edin den v svi6tov no ne6to ne se polu4i togava iskah da pi6a za ujasniq grad za prekrasniq park za hubavite hora za lo6ite hora za gadnata muzika i za veselite hora za ujasnata kvartira i za hazajkata koqto ni gleda na kafe za dulgite lekcii i za malkoto 4asove prekarani v sun za dulgite telefonni razgovori s horata koito mi lipsvaha i za golqmata smetka na tel :) za nirvana i za remark i za tova kak da izpie6 lunata s vkus a opalza mi6o koito vse se obajda6e na Kristina za da i kazva da ne izliza i za veso koito vse izliza6e s kristina i za mariq koqto obqsnqva6e 4e i e mn dobre sama i 4e ako iska vruzka to tq trqbva da e mn seriozna i 4e sega si ima priqtel i e mn 6testliva 4e ne6tata ne se seriozni i za zapoznastvoto mi s edin mladej kojto ima ime ot celi 9 bukvi :) i skoito hodihme v kolata mi da slu6ame muzika i... v deystvitelnost slu6ahme muzika...i za 4ernobeliq televizor s kabelna i za Izberete si cvqt..i za tequilata s neynite strani shemi za evakuaciqi za lubo 4iqto hazaika ima 2ma sina ediniq visok kato lubo a drugiq koito se kazva mil4o :)i za kaleto i za tova 4e mi izpraviha kosata i za servitjor4eto v margaritata i sre6tite prad 4asovnikaTaka de tova be6e 10 dena sled tova se pribrah v turnovo tursih si rabota hodih do sf da posre6tneme 4i4o i stinka posle po4nah da prodavam talon4eta v bingoto izdurjah 3 dena posle nepomnq izlizala sum vsqka ve4er ve6e zabavno vijdah se s peyo pieh mnogo vodiha me po nqkakvi kuponi a ostanaloto si vreme prekarvah v navigatorna 8 zaminah za svi6tov predadoh si dma6noto posle otidoh v kvartirata i hazaikata kaza 4e 6te spq v kom6iikata i posle s veronika otidohme v karlo6 (nai-nakraq) i az se vlubih v tova mqsto zapoznahme se s barmana i toy mi pusna oskar benton a posle stana 9 4asa i az re6ih 4e e vreme da se obadq na nqkoi hora i se obadih na onzi mladej s kolata i hubavata muzika i toy ni pokani na kupon...otidohme tam horata me misleha za mn nenormalna i az ne praveh ni6to za da gi razubedq naprotiv...i taka de izpita mi be6e ot 7.50 a az se pribrah v kvartirata v 7 za da si izmiq zubite i da si vzema u4ebnika (ve4erta be6e mn hubava) i otidoh na izpit po vis6a matematika i go VZEH :) posle prekarah o6te nqkolko hubavi 4asa v svi6tov i se pribrah
konec

3 Comments:

Anonymous Анонимен said...

Nice site!
[url=http://ugedbshp.com/wpwp/igof.html]My homepage[/url] | [url=http://jnxouskh.com/holx/xrdi.html]Cool site[/url]

6:05 пр.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Great work!
My homepage | Please visit

6:05 пр.об.

 
Anonymous Анонимен said...

Well done!
http://ugedbshp.com/wpwp/igof.html | http://selczlgo.com/vjqb/yrvo.html

6:06 пр.об.

 

Публикуване на коментар

<< Home