Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

четвъртък, август 12, 2004

za6to mamka mu?

V4era hodih do Plovdiv da se zapi6a za vtoro klasirane.Mai se razubedih da u4a tam,no za sujalenie prespektivata mi e Svi6tov.No v momenta mai ne mislq to4no za tova.Ot Plovdiv si hvanah vlak4eto za Karlovo s ideqta 4e 6te vidq edin 4ovek ,koito mnogo mi lipsva6e i ne go bqh vijdala edin mesec i 4e 6te si izkarame prekrasno,no...Eh tva no napravo mi vze zdraveto.Ne sum o4akvala 4e na men moje da mi seslu4i takova ne6to-obze me apatiq,studenina i vsi4ki tezi 4uvstva i emocii prosto me poburkaha.I vmesto edno priqtno i zarejda6to pose6tenie se razdelihme s ideqta 4e moje bi...a moje bi ne...okaza 4e az trqbva da vzeme re6enie , az tva nai -mnogo go mrazq i takiva mi ti gluposti.
Umorih se.