Тук Деничка ще се прави, че може да пише :) главно за нейно собствено удоволствие

вторник, август 31, 2004

Lele male

A sega da vidim kakvo trqbva da pi6a 4e te tolkova mnogo ne6ta stanaha 4e dori i az gi zabravih.V petuk mi se obadiha za edna rabota i mi se naloji da otida do sf da vzema edni angli4ani ot leti6teto i posle hodihme do ku6tata im v Zaq.Pribrah se za edin du6 i edni spageti home i s brat mi otpra6ihme kum moreto kum prikazniq Kamen brqg (http://www.ida.bg/news/index_m.php?nid=7243&rid=37) az po-dobre ne moga da koja ...i tam izkarah 2 prekrasni dena ,fanah malko ten gmurkah se malko i sum izumena kolko e krasivo pod vodata 4uvstvah se kato 4e li gledam dcovery ama na jivo :) nezemna krasota ujili me ple4a no ne uspq da mi razvali slun4evoto nastroenie .
Posle se pribrah vuv vt za sujalenie i ne znam kakvo pravih dokato ne zaminah za velingrad na seminar.O4udih se kolko poznati imam iz cqla BG be6e zabavno moje drug put po-podrobno da razkaja .Pribrah se na stop s Mi6o v4era do vt po4nah da gledam otneseni ot vihara no zaspah.A dnes sum v mnogo skapano nastroenie ,no se nadqvam da se opravq.